Ruhákat, cipőket, és egyéb kiegészítőket is felpróbálhatunk az óriásvállalat fejlesztésének köszönhetően, ami a Virtual Try-On névre hallgat. Bár abban segít, hogy eldöntsük, mit szeretnénk, a pontos mérethez még mindig ajánlott a fizikai próba.
Korábban a Snapchaten jelent meg egy olyan megoldás, amivel szinte mindent felpróbálhatunk, így ezzel az egész vásárlási élményt átültették a virtuális térbe az alkalmazás AR-kamerájának köszönhetően. Most az Amazon jelentkezett egy hasonló ötlettel, melyet csütörtökön mutattak be a sajtó munkatársainak.
A cég a Virtual Try-On nevet adta legújabb fejlesztésének, melyet egyelőre az iOS-alkalmazásán keresztül lehet igénybe venni. A sajtóközlemény és a Gizmodo beszámolója alapján ezzel a felhasználók több ezer cipőstílust érhetnek el, olyan nagy márkáktól, mint a New Balance, az Adidas, a Reebok, a Puma és a Lacoste.
Bár főként cipőkhöz készült, valójában más ruhadarabokat, és kiegészítőket is felpróbálhatunk vele a telefon kameráján keresztül. Az Amazon közölte, hogy az AR eszköz hamarosan elérhető lesz Androidra is, de megjelenési dátumot egyelőre nem tudtak mondani, valamint egy fontos dologra is felhívták a figyelmet a GYIK részben.
Noha megkönnyíti majd a Virtual Try-On az emberek dolgát, a méretválasztáshoz nem ajánlják, ehhez továbbra is jobb valósan jelen lenni. A funkció használata elég egyszerűnek tűnik, az Amazon szerint csak annyit kell tenni, hogy rákattintunk a cipő termékoldalán a Virtual Try-On gombra, és a kamerát a lábunkra irányítjuk.
„Izgatottan várjuk a Virtual Try-On for Shoes bevezetését, így a vásárlók több ezer stílust próbálhatnak fel az általuk ismert és szeretett márkáktól, a saját kényelmükben, bárhol is legyenek. Alig várjuk, hogy meghallgassuk a vásárlói visszajelzéseket és tanuljunk belőlük, miközben tovább fejlesztjük az élményt, majd újabb márkákkal és stílusokkal bővíthetjük” – mondta Muge Erdirik Dogan, az Amazon Fashion elnöke a közleményben.