Az utóbbi időben egyre több különleges terméket mutatott be a népszerű sörmárka, mely ezúttal egy elképesztően látványos lábbelit álmodott meg.
A Heineken tavasszal egy virtuális sörrel állt elő, majd június elején egy innovatív sörnyitóról számoltak be, amivel arra buzdították a fogyasztóikat, hogy időnként lassítsanak le egy kicsit. Ezúttal újabb egyedi terméket készítettek, mellyel az idei évben bemutatott Heineken Silver nevű terméküket kívánják reklámozni.
Utóbbi különlegessége, hogy -1°C-on érlelik, így egy kellemesen frissítő és könnyed íz érhető el a márka kommunikációja szerint, az új sör pedig egyre népszerűbb. Azért, hogy ez ne is változzon, most egy olyan cipőt lepleztek le a napokban, melynek talpába ezt a sört fecskendezték be.
A Heinekicks névre hallgató alkotás a dobozokon, és az üvegeken látható jellegzetes piros, zöld, és ezüst színeket kapta meg, a nyelvére pedig egy bújtatott sörnyitót erősítettek, míg a talp átlátszó lett, hogy az ott lévő folyadék is jól látszódjon.
A sneakert Shoe Surgeon tervezte, akinek nem először volt dolga ilyen egyedi darabbal, miután korábban már dolgozott Drake, vagy éppen LeBron James cipőin is. A Heineken szerint a koncepcióval a fiatalokat akarták megszólítani, akik közül már többen is átélhették milyen a sörön járkálni az egyes bulikban, itt azonban egy puha felületen, kellemes élményként tapasztalhatják ezt.