2022.08.17.TomiSpark

Vállalatoknak szóló bevételi lehetőségen dolgozik a YouTube

Egy egészen egyedi újítás érkezhet a népszerű videómegosztóra, ami a hírek szerint a tartalomgyártó cégeknek adhat egy szokatlanul jó esélyt.

Sokféle tartalom fedezhető fel a YouTube-on, a platformot azonban a legtöbb streaming szolgáltató egyelőre még ellenségként kezeli. A Netflix, az Amazon Prime, és hasonlók ellen annak idején a Google birtokában lévő videómegosztó is megpróbált bevetni egy saját fejlesztést YouTube Originals néven, ám ez nem igazán működött, így viszonylag hamar elengedték a dolgot.

Most úgy tűnik a cégnél egy másik utat választanak, és a rivalizálás helyett inkább szeretnék partnerként kezelni a nagyobb tartalomgyártó vállalatokat. Ennek érdekében a The Wall Street Journal értesülései szerint a háttérben már nagy erőkkel dolgoznak a „Channel store” nevű fejlesztésen, ami gyakorlatilag egy tökéletes globális reklámfelületként működhetne.

Fotó: YouTube

A YouTube jelenleg havonta 2 milliárdnál is több embert ér el, ez pedig fantasztikus lehetőség lenne a nevesebb szolgáltatóknak. A hírek szerint akár az is előfordulhat, hogy a Prémiumhoz mentett adatokkal lehetne közvetlenül előfizetni a többi szolgáltatásra, az előzetesek után pedig egy kattintással elérhetnénk az egyes filmeket és sorozatokat.

Mindez nagy változást jelentene, hiszen az utóbbi években egyértelműen az volt a tendencia, hogy a másutt prezentált felvételeket hamar tiltották a YouTube felületein, az új együttműködések azonban adott esetben erre a problémára is megoldást jelenthetnének.

Megosztás
Beszéjünk róla!
Array
Ahhoz, hogy kommentelni tudj be kell jelentkezned Facebookon!

Bejegyzések, amelyek érdeklehetnek.

crosschevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram