2024.06.16.TomiSpark

Személyre szabott üzeneteket küldhet a Spotify

Új kampányba kezdett a népszerű zenei streaming szolgáltató a Engadget szerint. A portál úgy tudja, a My Spotify névre hallgató kezdeményezésen keresztül a felhasználók hasznos információkat kaphatnak zenehallgatási szokásaikról az alkalmazástól.

Úgy tűnik, a Spoftiy igyekszik minél inkább személyre szabottabbá tenni szolgáltatását. Ezúttal a My Spotify révén a kezdőlapon megjelenített bannereket és az alkalmazáson belüli egyedi üzeneteket kaphatnak előfizetőik. Az alábbi fotón például az látható, ahogyan valakinek egy Doja Cat mixre mutató banner ugrik fel, mivel az elmúlt hónapban 58 alkalommal hallgatta meg a rapper számait.

Fotó Spotify

A jobb szélen lévő képernyőn Go Gina DJ mixéhez kapcsolódik az ajánlás, demonstrálva, hogy az említett bannerek és üzenetek minden egyes hallgatóra személyre szabhatók. A My Spotify egyébként a Made For You szekcióra is hivatkozhat, ahol a felhasználók az alkalmazáson végzett tevékenységük alapján egyedi listákat, podcastokat, funkciókat és ajánlásokat találhatnak.

Az újítás elviekben arra is lehetőséget biztosíthat a cégnek, hogy a felhasználóknak a Wrapped-en kívül is bemutathassák zenehallgatási szokásaik adatait. Ám amíg az évértékelő funkció csak december tájékán az ünnepi időszakban érhető el, a My Spotify esetében vélhetően más lesz a helyzet.

Nem tudni azonban még sokat erről, például azt sem, mikor jelenhet meg mindenki számára, az viszont már bizonyos, hogy az Egyesült Államokban, Kanadában, az Egyesült Királyságban, Írországban, Ausztráliában és Új-Zélandon próbálkoznak meg vele a következő hetekben.

Megosztás
Beszéjünk róla!
Array
Ahhoz, hogy kommentelni tudj be kell jelentkezned Facebookon!

Bejegyzések, amelyek érdeklehetnek.

crosschevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram