A gyártó a közösségi finanszírozás segítségével adhatja meg az emberek számára a lehetőséget, hogy különböző ízekkel kísérletezzenek kávéfőzés közben. Az utóbbi években kifejezetten népszerűvé váltak a kapszulás gépek, az LG viszont még ezen is tudott csavarni egyet.
Nézőpont kérdése, hogy mennyire hasznosak a kapszulás kávéfőzők, mert bár tény, hogy gyorsan és egyszerűen elkészítik sokak kedvenc italát, egyben napindítóját, a másik oldalról amellett sem mehetünk el, mennyi szemetet termelünk az elhasznált podok által.
Ezek újrahasznosítására persze már az ismert márkák is felfigyeltek, hogy fenntartható módon lehessen használni az általuk kibocsátott készülékeket. Több módszert is kidolgoztak emiatt, mivel a kis egységek mennyisége nem valószínű, hogy csökkenni fog a közeljövőben.
Az LG legújabb találmánya például minden egyes kávé elkészítésekor rögtön kettőt fog felhasználni, mivel a modern technológiát továbbfejlesztve alkottak meg egy olyan eszközt, amivel saját mixeket állíthatunk elő. A Duobo leginkább egy apróbb robotra hasonlít, amelynek lényege, hogy a két különböző kapszula alkalmazásával egyedi keverékeket tudjunk létrehozni. Ehhez gyakorlatilag bármilyet elhelyezhetünk benne, amely megfelel Nespresso eredeti kapszulák méretének.
A Gizmodo cikke szerint mégsem ez a legmeglepőbb a gépben, hanem az alul lévő kijelző, amin a portál közlése alapján egyéni tartalmak, például kávéval kapcsolatos reklámok és kávés rendezvények promóciói jelenhetnek meg. Ezt egyébként pont oda rakták, ahová a csésze is kerül, így vélhetőleg azzal számoltak, hogy a kávékészítés előtt és után ezekre pillantva tekinthetjük majd meg ezeket.
Az LG Labs alkotása a Kickstarteren keresztül juthat majd el a fogyasztókhoz, mégpedig 399 dollárért, vagyis nagyjából 136 ezer forintnak felel meg. Ez az ár azoknak szól, akik az elsők között rendeltek, később ugyanis a teljes áron, 799 dollárért, tehát 273 ezer forintért lehet majd hozzájutni.