Az tagadhatatlan, hogy a ByteDance alkalmazása hatalmas siker, ezt pedig a tulajdonosok is tudják, így érthető okokból a lehető legjobban szeretnék kiaknázni a benne rejlő lehetőségeket. Most egy olyan újítás jöhet, ami a közösségi oldalak többségénél régóta jelen van, igaz más formában.
Hamarosan megjelenhet a TikTok saját közösségi piactere a Financial Times értesülései szerint. A lap úgy tudja, hogy a vállalat egy a Los Angeles-i székhelyű céget vehet meg hamarosan, amit saját szolgáltatásukba integrálnának.
A szóban forgó vállalkozás a TalkShopLive nevű videós platform, ahol általában ismert emberek cuccait lehet megvásárolni, legalábbis az app leírása és promóciós videója alapján. Hogy ez a TikTok esetében miként működhet majd, arról egyelőre nincsenek infók, ám kiindulva az eddigiekből, vélhetőleg itt is valamilyen videós formátumról lesz szó.
A hírek arról szólnak, hogy elsőként az Egyesült Államokban indulhat az újdonság, a tapasztalatlanságuktól pedig nem kell félnünk, miután Kínában már létezik egy hasonló piactér, ami Douyin néven működik és csak a tavalyi esztendőben 10 milliárd terméket adtak el ezen keresztül.