2024.09.06.TomiSpark

Néhány évig még biztosan folytatódik az NFL és a TikTok együttműködése

A rövid videós platform elég sok pénzt és munkát invesztált abba az elmúlt években, hogy megjelenjenek a különböző népszerű sportesemények közvetítéseiben. Mindeközben a TikTokon is rengeteg exkluzív tartalmat találhattak meg a rajongók, ez pedig egy ideje már a National Football League esetében is így van. A héten elindult a liga új idénye, ezzel egyszerre pedig azt is bejelentették, folytatódik a TikTok és az NFL eddig gyümölcsözőnek mondható kapcsolata.

Több esztendővel sikerült meghosszabbítaniuk partneri szerződésüket a feleknek. Ezzel az is biztosítottá vált, hogy a méltán népszerű amerikai futball liga médiaszemélyzete és csapatai továbbra is exkluzív tartalmakat posztolhatnak az alkalmazásba.

„A TikTok az NFL-tartalmak és az NFL-kultúra célpontjává vált, több mint 11 millió #NFL, #NFLPlayoffs és #SuperBowl közös poszttal. A rajongók globális közössége egész évben a TikTok-ra jár, hogy szűretlen betekintést nyerjen az NFL világába és az azt körülvevő kommentárokba" — írta közleményében a TikTok. „A játékosokkal készült kulisszák mögötti felvételektől kezdve az oktatóvideókon át a tegnapi és mai legemlékezetesebb játékokat bemutató csúcspontokig az NFL sokkal többé vált, mint maga a játék, és mindez megtalálható a TikTok-on" — tették hozzá.

Fotó: NFL - TikTok

Tekintve, hogy a rövid videós tartalmak népszerűsítésében az appnak úttörő szerepe volt és manapság is az egyik legfontosabb felület a különböző márkák számára, így az NFL-lel való kontraktus óriási értékkel bír. A világ egyik legnépszerűbb sportágáról és ligájáról van szó, így tehát a TikTok által birtokolt jogok nem csak az Egyesült Államokban jelent sokat a cégnek.

Minderről a Social Media Today is beszámolt, melynek cikkében megjegyzik, hogy a közelmúltban a világ egyik legnépszerűbb énekesnője, Taylor Swift jelenléte is fellendítette az NFL-es tartalmak nézettségét. A zenész ugyanis Travis Kelce párja, így elég sokszor megjelenik a hatszoros Super Bowl-győztes, egyben címvédő Kansas City Chiefs mérkőzésein. Ez egyértelműen hatással van a TikTok-ra, amely a kulturális trendek egyik fő mozgatórugójává vált, nagyrészt a zene által vezérelve, így egy kibővített partnerségnek már csak ezért is van értelme.

Megosztás
Beszéjünk róla!
Ahhoz, hogy kommentelni tudj be kell jelentkezned Facebookon!

Bejegyzések, amelyek érdeklehetnek.

crosschevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram