Főként a profilképek dizájnjának tekintetében történt pár elég látványos módosítás, eközben a Blue for Business is elindult.
Akik sűrűn használják a Twittert, azok valószínűleg már tapasztaltak egy elég feltűnő változást. A profilképek körüli keret ugyanis már hosszú ideje kerek alakú a platformon, ám több helyen négyzet alakú keretekkel is találkozhattak a felhasználók.
Ez nem mindenhol volt így, ennek oka pedig az, hogy a márkák és a médiavállalatok kapták meg ezt a lehetőséget megkülönböztetésképp, az viszont még nem világos, hogy ez a Blue for Business csomaghoz tartozik-e.
Korábban a sajtóban már rengeteget beszéltek erről, most viszont már valósággá vált ez az üzleti csomag. Az egyelőre kísérleti jelleggel elindított szolgáltatásban az előfizetők egy külön jelvényt kaphatnak, amivel arra a vállalkozásra utalnak, amelyikkel éppen együttműködnek. Ennek lényege, hogy így segítenének a szervezeteknek azonosítani a hozzájuk kapcsolódó márkákat és személyeket.
A vállalkozásokat továbbá a megszokott kék pipa helyett egy aranyszínű emblémával látják el, amennyiben használják a Blue for Business szolgáltatást, a Twitter blogján pedig nagyjából összefoglalták ezen újítások hasznát.
„Ezzel a kapcsolattal lehetővé tesszük a vállalkozások számára, hogy hálózatokat hozzanak létre saját szervezetükön belül - a Twitteren. A cégek összekapcsolhatják vezetőségüket, márkáikat, támogatói fiókjaikat, alkalmazottaikat vagy csapataikat. Újságírók, sportcsapatok játékosai vagy filmszereplők is csatlakozhatnak” - írták a bejegyzésükben.