Bár korábban ellenezte a hirdetéseket a cég, anyagilag mégis kifizetődőbb számukra, amennyiben az olcsóbb előfizetéseknél megjelenítenek néhányat. Ez akár már idén bevezetésre kerülhet.
Könnyen előfordulhat, hogy még 2022-ben megjelennek a reklámok a népszerű streaming szolgáltatónál. A New York Times hírei szerint ennek oka, hogy a vállalat első negyedéves jelentése alapján a magas profit ellenére negatívra sikerült a mérleg a korábbiakhoz képest.
Erre reagálhatnak most úgy, hogy hamarosan egy olyan olcsóbb előfizetési opciót kínálnak fel jelenlegi, vagy meglévő ügyfeleinek, melyben alacsonyabb árért cserébe hirdetések jelennének meg a platformon.
A lap úgy tudja, valamikor ősz végén, vagy télen érkezhet az újdonság, ezzel egyszerre pedig olyan globális rendszer bevezetésére készülnek, mely megakadályozza, hogy a felhasználók megosszák a jelszavaikat.
A pletykák szerint akár 100 milliónál is többen nézhetik ingyenesen az exkluzív tartalmakat, melyet a vállalat értelemszerűen nem néz jó szemmel.