Beigazolódott, amiről már jó ideje pletykáltak a hírportálok. A népszerű streaming szolgáltató egy olcsóbb csomagot hoz létre, amiben viszont nem kerülhetjük ki a hirdetéseket. Az újdonság egyelőre még nem lesz elérhető hazánkban.
A jelenlegi helyzetben sokan inkább spórolni szeretnének, így a Netflix is igyekezett reagálni. Néhány hónapja már arról szóltak a hírek, hogy ennek érdekében a cég egy a korábbinál vérszegényebb, ugyanakkor megfizethetőbb csomaggal rukkolhat elő, a bevételeket pedig az itt megjelentetett reklámokkal kompenzálhatják.
A minap végül megerősítést nyert a szolgáltató felől, hogy Basic with Ads néven érkezik az új csomag, ami elsőként november 1-től Kanadában és Mexikóban válik elérhetővé. Két nappal később már Brazíliában, Japánban, Ausztráliában, Koreában, Európán belül pedig Franciaországban, Németországban, Olaszországban, az Egyesült Királyságban, és Spanyolországban is előfizethetnek rá az érdeklődők.
A reklámok közül elvileg 4-5 darabot láthatunk óránként, melyek hosszúsága nem lesz több 30 másodpercnél. Ezekről a részletekről a Netflix műveleti igazgatója, Greg Peters írt egy blogposztban. Ami az árazást illeti, az USA-ban 6,99 dollárt kérnek majd el a szóban forgó csomagért, ez pedig jelentős csökkenés a standard 15,49 dolláros verzióval szemben.
Szintén fontos, hogy a Deadline összehasonlítása szerint ez olcsóbbnak tűnik annál, amivel hamarosan a Disney+ próbálkozik. Utóbbi vállalatnál ugyanis szintén gondoltak egy reklámokkal megtűzdelt variánsra, amit december elejétől terveznek bevezetni 7,99 dolláros árért cserébe. A Basic with Ads jellemzői közé tartozik még, hogy a tartalmakat nem lehet majd letölteni és offline módban megtekinteni.