Jelentős munka folyik majd a háttérben egy informatikai átállásnak köszönhetően, így július 11–16. között csak korlátozottan tudnak majd ügyet intézni a vállalat ügyfelei. A mostani leállásnak komoly oka van.
Noha minden alapszolgáltatás működni fog majd a Vodafone hivatalos közleménye szerint, sok dologról le kell mondani majd az ügyfeleknek a következő hónap közepén, és lesznek, akiknek már előtte is. Erre azért van szükség, mivel most következnek majd az utolsó lépések a Vodafone-UPC integrációban.
A cég kiemelte, hogy főleg a vezetékes ügyfelek számára okozhat némi kényelmetlenséget az átállás, ezért arra kérik őket, hogy fontosabb ügyeiket, minél hamarabb intézzék el személyesen, online, vagy pedig a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül, mivel június 24-től csak korlátozottan lesz lehetőség ezekre.
Szintén fontos számukra, hogy számláikat július 6-ig érdemes befizetniük, a mobilosoknak pedig július 11-ig. Hozzátették azt is, hogy a My Vodafone Otthoni fiókból még július 8. előtt le kell tölteni a korábbi számlákat, ha szükség van rájuk. Az említett időponttól kezdve ezek már nem lesznek elérhetőek a felületen. A felhasználók új számlafizető azonosítóval rendelkeznek majd az átállás után, és emiatt a számlák is később érkezhetnek a megszokottnál.
Az érintett időszakban az alábbi szolgáltatások szünetelnek majd:
Június 24. és július 16. között:
Július 11-16. között: