2022.06.21.TomiSpark

Hat napon át nem lehet számlákat fizetni a Vodafone-nál

Jelentős munka folyik majd a háttérben egy informatikai átállásnak köszönhetően, így július 11–16. között csak korlátozottan tudnak majd ügyet intézni a vállalat ügyfelei. A mostani leállásnak komoly oka van.

Noha minden alapszolgáltatás működni fog majd a Vodafone hivatalos közleménye szerint, sok dologról le kell mondani majd az ügyfeleknek a következő hónap közepén, és lesznek, akiknek már előtte is. Erre azért van szükség, mivel most következnek majd az utolsó lépések a Vodafone-UPC integrációban.

A cég kiemelte, hogy főleg a vezetékes ügyfelek számára okozhat némi kényelmetlenséget az átállás, ezért arra kérik őket, hogy fontosabb ügyeiket, minél hamarabb intézzék el személyesen, online, vagy pedig a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül, mivel június 24-től csak korlátozottan lesz lehetőség ezekre.

Szintén fontos számukra, hogy számláikat július 6-ig érdemes befizetniük, a mobilosoknak pedig július 11-ig. Hozzátették azt is, hogy a My Vodafone Otthoni fiókból még július 8. előtt le kell tölteni a korábbi számlákat, ha szükség van rájuk. Az említett időponttól kezdve ezek már nem lesznek elérhetőek a felületen. A felhasználók új számlafizető azonosítóval rendelkeznek majd az átállás után, és emiatt a számlák is később érkezhetnek a megszokottnál.

Az érintett időszakban az alábbi szolgáltatások szünetelnek majd:

Június 24. és július 16. között:

  • Nem lesznek elérhetők a vezetékes szolgáltatással kapcsolatos rendelések. Új szolgáltatást, vagy médiaeszközt online június 23-ig vagy személyesen az üzletekben július 7-ig lehetséges megrendelni.
  • Meglévő vezetékes szolgáltatásokat nem tudják áthelyezni egy másik címre

Július 11-16. között:

  • Nem elérhető a My Vodafone online ügyfélszolgálat, és a My Vodafone alkalmazás, és a számlákat sem lehet kezelni a weboldalon keresztül.
  • Mobilszolgáltatással kapcsolatos rendelések leadása a webshopon nem lesz lehetséges
  • Roaming szolgáltatás aktiválása nem lehetséges
  • Nem lehet rendelni streaming és egyéb kiegészítő TV szolgáltatásokat
  • Meglévő vezetékes szolgáltatást nem lehet majd módosítani
  • Vodafone TV web és mobil alkalmazás nem lesz elérhető
  • Mobilvásárlások elérhetetlenné válnak
  • Feltöltőkártyás éves adategyeztetés, SIM-kártya aktiválása nem lesz lehetséges
  • Nem lesz elérhető az Easy Rider alkalmazás
  • Nem lesz elérhető a Eszközökkel/készülékekkel kapcsolatos ügyintézés

Megosztás
Beszéjünk róla!
Ahhoz, hogy kommentelni tudj be kell jelentkezned Facebookon!

Bejegyzések, amelyek érdeklehetnek.

crosschevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram