A márka már eddig is híres volt az átlagostól merőben távol álló termékeiről, és úgy tűnik erről az útról továbbra sem akarnak letérni. Legújabb telefonjuk világít a sötétben, a koncepciót pedig a közösségükkel együtt dolgozták ki. A jó hír, hogy a készülék hamarosan megvásárolható a gyártó oldalán, a rossz, hogy iparkodnia kell mindenkinek, aki beszerezné, mert nem túl sokat készítenek belőle.
A Nothing márkaneve gyakorlatilag egyet jelent a szokatlan, de mégis sokaknak tetszetős termékekről, melyek átlátszó külsőt kapnak. Most viszont bemutatták a Nothing's Community Edition Phone 2a telefont, amelyen már márciusban elkezdtek dolgozni. Ez nem más, mint a tavasszal megjelent Phone 2a legújabb változata, ami korábban már limitált kék és fekete-fehér kiadásban is elérhető volt.
A zászlóshajónak számító telefon várhatóan novemberben kapja meg legújabb frissítését, előbb azonban a Nothing előállt egy újabb limitált változattal, ami világít a sötétben. Az Android Police beszámolójában arról írnak, hogy ezzel a cég újabb szintre emelte a közösségi elkötelezettséget és részvételt. Mindez abban nyilvánult meg, hogy a közösségük dönthetett arról, milyen szoftvert kapjon az újdonság, és még sok másban dönthettek azok, akik pályáztak.
A projekt kezdeti fázisában 900-nál is több rajongói pályázatot kapott 47 országból a Nothing. Ezek mind arra irányultak, hogy a Community Edition készüléket saját ízlésük szerint alakítsák, végül Astrid Vanhuyse, Kenta Akasaki, Andrés Mateos, Ian Henry Simmonds és Sonya Palma koncepcióját választották ki győztesnek. Ezt persze még finomították szakembereikkel a legjobb eredmény érdekében, a vállalat pedig kiemelte, „a végleges csomagolás fényvisszaverő elemeket tartalmaz, amelyek sötét környezetben világítanak, hogy kiegészítsék a győztes hardverdizájnt”.
A telefon fejlesztése négy fő szakaszból állt: a hardvertervezésből, a csomagolás és a háttérképek tervezéséből, illetőleg a készülék marketingkampányából. Astrid Vanhuyse & Kenta Akasaki Phosphorescence koncepciója alkotta a készülék hátsó hardverét, amely egy zöld színű, foszforeszkáló anyagot tartalmaz, így képes világítani a sötétben.
A többi alkotó más feladatokat kapott. Andrés Mateos például háttérkép-kollekcióért felelt, míg Sonya Palma a Nothing kreatív csapatával együtt dolgozott egy sor emelt szintű eszköz kifejlesztésén, beleértve egy filmkampányt és digitális eszközöket, amelyek támogatták a termék bevezetését. Az eredmény egy továbbra is átlátszó házzal rendelkező telefon lett, ami zölden világít és elég menőnek hat.
Aki szintén így gondolja és megvásárolná, annak viszont nagyon résen kell lennie. Ugyan van még idő a november 12-ig, amikortól megrendelhetők lesznek ezek a telefonok, de a Nothing mindössze 1000 darabot fog eladni belőlük. Ennek ára a cég weboldalán található információk szerint 449 euró, ami átszámítva jelenleg kb. 183 ezer forintot jelent. Ha tehát valaki szerencsés, akkor lecsaphat rá, de mivel globálisan lesz elérhető a mobil, így beszerzése komoly kihívást jelenthet.