Bár évek óta azzal ijesztgetik az embereket, hogy idővel fizetőssé válthat a Facebook és az Instagram, hamarosan ez valóban bekövetkezik annyi különbséggel, hogy ez csak egy lehetőség lesz, amiért cserébe olyan előnyökhöz juthatunk, amit az ingyenes verzióban nem kapnánk meg.
A Meta részéről Mark Zuckerberg hivatalosan is megerősítette, hogy elindul a vállalat előfizetéses rendszerének tesztidőszaka. Az új szolgáltatás webes felületen havi 12 dollárért lesz elérhető, a mobilos változat pedig ennél valamivel többe, 15 dollárba kerül majd minden egyes hónapban.
Ezért a pénzért legfontosabb előnyként az azonnali hitelesítést emelték ki, ami azt jelenti, hogy rögtön megkapjuk a hitelességet jelző kis pipát, de talán ennél is érdekesebb, hogy az előfizetéses profilokról megosztott tartalmakat több emberhez juttatják majd el.
Ehhez még némi extra, hogy az ügyfélszolgálat is hamarabb foglalkozik majd a fizetős ügyfelekkel, de várhatóan a jövőben még több előnyre számíthatunk majd, hiszen a szolgáltatás még csak a tesztelési fázisban tart.
A további újdonságokat amiatt is biztosra lehet venni, hogy a Meta eddig is kiemelten foglalkozott a vállalati profilokkal, ám számukra ez a lehetőség nem elérhető, az viszont elég meglepő lenne, ha pont a cégekről feledkeznének meg.
Az egyéni előfizetők esetében viszont igyekeznek minél jobban odafigyelni a hitelességre, ezért a személyazonosításnál is a hivatalos dokumentumainkra lesz szükség, cserébe viszont minden ígért pluszt megkapunk. A csomagban foglaltak egy átlagos felhasználónak túl sok előnyt nem jelent majd, a tartalomkészítők viszont kifejezetten jól járhatnak ezzel, így érdemes lesz figyelni, mennyivel dobja majd ez meg a Facebook és az Instagram ázsióját.