A már önmagában is menő mountain bike ugyanazt a dizájnt kapta meg, amit a Dakaron futó autóik is, de valójában nem ettől válik igazán érdekessé. Egyrészt ott a félelmetes árcédula amiért cserébe az Audi csúcskategóriás specifikációkat ígér, másrészt technikailag is tud egy-két érdekességet.
Az Engadget hírei szerint a kerékpárt valójában az olasz Fantic építette, ami az XMF 1.7-es verzión alapul, belül pedig egy 250W-os Brose motort kombinálnak a Fantic 720 wattos akkumulátorával. Ami a vázat illeti, az alumíniumból van, viszont ha valaki arra gondolt, hogy az alkatrészek megegyeznek a konszern másik márkája, a Porsche elektromos bringájával, azt ki kell ábrándítsuk. A motoron és az akkumulátoron kívül a termék más alkatrészekből épül fel. IN.CA.S tárcsafékeket, Öhlins villákat és lengéscsillapítókat, valamint Sram alkatrészeket kapott a lánc és a váltó esetében.
Bár elvileg egy Audi brandje alatt futó kétkerekűről van szó, azért kapunk még olasz jegyeket, mivel ott vannak a Vittoria gumiabroncsok és a Sella Italia nyereg. Az Audi elektromos mountain bike jelenleg három méretben elérhető, persze csak azoknak, akik képesek lesznek az igencsak magas összeget kifizetni ezekért.
Az eszköz ugyanis 8499 fontba kerül az Egyesült Királyságban, ami átszámítva durván 3,8 millió forintot ér. Ezért kapunk egy terepralis dizájnt, elvégre a festését illetően hasonló jegyekkel rendelkezik, mint a márka Dakar-ralin indított gyári autói, azt viszont nem árulták el, milyen végsebességgel vagy hatótávval rendelkezik majd. Ki lehet indulni viszont a Brose elektromotorjainak teljesítményéből, így ezek alapján az Audi modellje is négy fokozatú elektromos támogatással rendelkezik, az enyhe Eco üzemmódtól a teljes Boost üzemmódig és valószínűleg maximum 152 km-es hatótávval számolhatunk.