2024.09.28.TomiSpark

Az F1 rajongóinak bőven lesz mit kipróbálni a LEGO termékei közül

Az utóbbi években elég sok Formula-1-es szett jött ki a dán játékóriástól. A rajongók LEGO-kockákból építhették meg a McLaren, a Mercedes, illetőleg az Aston Martin versenyautóit, a Technic és a Speed Champions termékcsoportokon keresztül, de a jövőben sem állnak le. 2025-től még több F1-es termék és program várható a cégtől.

Szeptember vége felé a Formula-1 és a LEGO Group izgalmas új partnerséget jelentett be, amelynek keretében F1-ihlette LEGO-termékek kerülnek forgalomba minden korosztály számára. A sportág hivatalos oldalán megjelent közleményből kiderült, a dán cég kínálatában az óvodáskorú gyermekek számára készült LEGO DUPLO készletek mellett a gyermek és felnőtt építők számára készült szettek is megtalálhatók lesznek.

Fotók: Formula-1/LEGO

Ez alighanem erősen felkelti majd azon rajongók érdeklődését is a LEGO és az építés iránt, akik talán nem annyira foglalkoztak korábban ilyesmivel. Azt egyébként mi is csak ajánlani tudjuk mindenkinek, aki szereti az autósportot, hogy nyugodtan tesztelje a LEGO készleteit. Nemcsak nagyszerű elfoglaltság, de egyben készségeket is fejleszt, ráadásul az ilyen tematikájú darabokra értékes ereklyeként is tekinthetünk.

Jelentős részben erre alapozza a két fél is új partnerségét, melynek keretein belül 2025-től kezdve az F1-es csapatok köré épülő termékek mellett a LEGO Csoport digitális platformjain a szurkolók és a családok számára érdekes tartalmakkal készülnek. Szintén erőteljes jelenlétre számíthatunk tőlük a versenyhétvégék helyszínein is, ahol a rajongói zónákban az építés élményén keresztül szeretnék közelebb hozni a mérnöki tudományok, az innováció, illetőleg a tudomány világát mindenkihez.

Az 1932-ben alapított The LEGO Group a világ egyik vezető játékanyag-gyártójaként egyébként nem véletlenül állt bele ebbe a dologba. A Formula-1 ismertsége és népszerűsége régóta magasan van, de az utóbbi néhány évben ugrásszerű növekedés volt tapasztalható. Főként a fiatalok körében, amit többek között a közösségi média és a streaming területén tett erőfeszítések révén sikerült elérnie a sportágnak.

A felek közleményében a növekedést számokkal is alátámasztották. Ezek szerint az EU-ban és az Egyesült Államokban több mint négymillió 8-12 éves gyermek követi aktívan a sportágat, míg a TikTok-on a követők 54%-a, az Instagramon pedig 40%-a 25 év alatti.

„A LEGO kockák világszerte gyermekek és felnőttek millióiban gyújtotta meg a kreativitás és az építés iránti szenvedély szikráját" — idézte a közlemény Emily Prazer, a Forma-1 kereskedelmi igazgatójának szavait. „E partnerség révén a rajongók kockáról kockára teremthetik újra a Formula-1 világát, játékosabban elmerülve a sport mögött rejlő mechanika és technológia rejtelmeiben" — tette hozzá.

Az F1 és a LEGO hivatalos csatornáit pedig érdemes lesz követni az elkövetkezendő hónapokban, mert további bejelentések várhatók. Főképp a hamarosan megjelenő készletekkel kapcsolatban.

Megosztás
Beszéjünk róla!
Ahhoz, hogy kommentelni tudj be kell jelentkezned Facebookon!

Bejegyzések, amelyek érdeklehetnek.

crosschevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram