Véget ér egy korszak, miután az NFL fináléjának félidei műsorát már nem a Pepsi, hanem a cupertinói vállalat szolgáltatása fogja támogatni 2023 februárjában.
Aki csak felületesen követi a világ legnépszerűbb amerikai futball bajnokságát, valószínűleg az is tisztában van, mekkora jelentősége van marketing szempontból a Super Bowlnak. Ez a mérkőzés félidejében látott koncertre szintén vonatkozik, ahol már rengeteg világsztár lépett fel. Ennek az eseménynek 1979-ben volt először saját névadó szponzora, 1996 óta pedig minden évben volt egy főtámogató a Halftime Show mögött. Ezt a szerepet 2013-tól kezdve egészen az idei esztendőig a Pepsi töltötte be, most azonban változás következik, mivel az ismert kólamárkát az Apple Music váltja le.
A The Verge hírei és a The New York Times beszámolója szerint egy körülbelül 50 millió dollár értékű üzletről van szó, bár a véglegesített megállapodás pontos feltételeit nem hozták nyilvánosságra. Az almás cég megjelenése azért is érdekes, mert a streaming szolgáltatók manapság egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek a sportos tartalmakra, az Amazon például rengeteg pénzt költött a csütörtök esti meccsek jogaira, de az Apple is beszállt a buliba, igaz eddig nem az NFL-ben.
A vállalat már kötött megállapodást a Major League Baseball és a Major League Soccer mérkőzéseinek közvetítésére az Apple TV Plus-on és ha hinni lehet a híreknek, akkor szeretnének lecsapni a vasárnapi mérkőzések egy részére.
A Super Bowl LVII-t a tervek szerint 2023. február 12-én rendezik meg az arizonai Glendale-ben. Várhatóan rengeteg exkluzív részletet és ízelítőt jelentenek be a show-ról az elkövetkező hónapokban az Apple Music közösségi csatornáin, a TikTok-on, az Instagramon és a Twitteren keresztül.
„Büszkék vagyunk rá, hogy az Apple Music az NFL család új partnere lett. Üdvözöljük őket a Super Bowl Halftime Show-n” – mondta Nana-Yaw Asamoah, az NFL partnerstratégiáért felelős alelnöke. „Keresve sem találhatnánk olyan partnert, amely alkalmasabb lenne a világ legnézettebb zenei előadására, mint az Apple Music, ami egy olyan szolgáltatás, mely emberek millióit szórakoztatja, inspirálja és motiválja szerte a világon a zene és a technológia találkozásával” – tette hozzá.