2022.06.05.TomiSpark

Alvó módba teszi számítógépünket a Heineken új sörnyitója

A népszerű sörmárka egy egészen különleges eszközzel próbálja meg felhívni a figyelmet a munka-magánélet egyensúlyra, amely egyre több embernél jelent problémát. A The Closer egy olyan Bluetooth-kompatibilis készülék, amely bontás közben alvó üzemmódba váltja át a közelben lévő gépeket.

Azt talán senkinek sem kell bemutatni, hogy a Heineken kampányai mennyire kreatívak és figyelemre méltóak tudnak lenni, a márka pedig ezúttal sem okozott csalódást, amikor bemutatásra került legújabb high-tech sörnyitójuk. The Closer lett a neve, és bár egy újabb kütyüvel lett gazdagabb a világ, valójában az a célja, hogy kissé lassítsunk az életünkön.

A világ érezhetően felgyorsult, rengeteg okoseszköz van a közelünkben, egyre több inger ér minket, és folyamatosan nő a teher az embereken, mivel a home office elterjedésével sok esetben a munka-magánélet egyensúly is kezd eltűnni. Utóbbira szeretnék felhívni a figyelmet a holland vállalatnál, mely nemrégiben megalkotta azt a palacknyitót, ami bluetooth kapcsolaton keresztül képes hibernálni a munkaeszközeinket.

A Brandingasia, és a Marketingdive jelentése alapján a Heineken a NordVPN Teams adataira támaszkodva indította el legújabb kampányát, mivel egy kutatás szerint az alkalmazottak átlagos munkanapja 2,5 órával nőtt a COVID-19 megjelenésének köszönhetően, ezek a többletórák pedig negatívan befolyásolhatják a munkavállalók általános közérzetét, így kevesebb időt töltenek a barátokkal és a családdal vagy a személyes hobbijaikkal.

A Heineken legújabb fejlesztésére többen is pályázhatnak majd az elkövetkezendő hónapokban, elsőként június 8-án lesz majd lehetőség megnyerni az Egyesült Államokban, de fokozatosan több piacon is elérhetővé válik majd. A vállalat reklámkampányában az amerikai humorista és színész, Billy Eichner tart beszédet, arról, hogy a lezáráshoz már minden kéznél lesz ettől fogva, de valójában erre inkább egy szimbólumként tekintenek.

„Bár a munka és a magánélet közötti egyensúlytalanság egy világszerte érezhető probléma, mindez nem oldható meg egyetlen irányelv-módosítással. Ez a high-tech palacknyitó egy olyan szimbólum, amely katalizátorként hat a változásra, de a munka még előttünk áll. Arra kérjük minden alkalmazottunkat, hogy segítsen nekünk olyan gyakorlati megoldásokat találni, amelyek figyelembe veszik a kulturális árnyalatokat az egyes országokban, ahol működünk, hogy mindenki jobban élvezhesse a munka és a magánélet közötti egyensúlyt” – mondta Yolanda Talamo, a Heineken globális humánerőforrás-vezetője.

Megosztás
Beszéjünk róla!
Ahhoz, hogy kommentelni tudj be kell jelentkezned Facebookon!

Bejegyzések, amelyek érdeklehetnek.

crosschevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram