Az idei év egyik legsikeresebb online játékából társasjátékot készít a Hasbro. A fizikailag is létező Wordle-ről már a reklám is elkészült, ősztöl pedig bárki megvásárolhatja.
Miután a tavalyi év végén plusz opcióként a Twitteren is megoszthattuk az eredményeinket, a Wordle hirtelen hatalmas népszerűségre tett szert. Ebből következően nem volt meglepő, hogy gyorsan gazdát cserélt, februárban pedig a The New York Times Company égisze alá került a platform.
A neves lap tulajdonosa ekkor hét számjegyű összeget fizetett, így várható volt, hogy igyekeznek majd minél jobban kiaknázni a benne rejlő lehetőségeket. Erre vonatkozólag az egyik első lépésként fizikailag is megvalósították a játékot, mégpedig a Hasbro segítségével.
A The Verge hírei szerint az újdonság már idén megjelenhet a Wordle: The Party Game néven. Bár hivatalból a webes változat egyszemélyesre lett tervezve, az előzetesek alapján egy egészen élhető társasjátékot alkottak belőle.
A játékot kezdetben az Egyesült Államokban kezdik majd el forgalmazni október 1-től kezdve, de azok, akik elsők között szeretnének hozzájutni, már most is előrendelhetik a hivatalos weboldalon 19.99 dollárért.