Aki eddig a DIGI, esetleg a Vodafone ügyfele volt, vagy a mindigTV szolgáltatásra fizetett elő, jól figyeljen. Több szolgáltató összeolvadásával létrejött egy Magyarországon újonnan bevezetett brand, a One. Ez sok változást jelent, szóval ideje összegezni, mire kell figyelni a meglévő és új ügyfeleknek egyaránt.
Hivatalosan január 1-én indult el az új márka, és tűnik el hosszú idő után hazánkban a Vodafone, a DIGI, valamint az Antenna Hungária márkaneve. Egy ideje már mindegyik a 4iG Csoporthoz tartozott, ezek összeolvadásából pedig egy grandiózus távközlési márka jött létre. A szimpla One mellett egyébként a One Solutions is elindul, ezek alá gyűjtötték be a Vodafone Business, az Antenna Hungária és az Invitech üzleti szolgáltatásait.
Az új ügyfeleknek ez rengeteg lehetőséget jelent, amelyekről a one.hu weboldalán kaphatnak bővebb tájékoztatást az érdeklődők. Ám a fentebb említett cégek nagyon sok embert szolgáltak ki, így számukra fontos információk következnek.
A meglévő előfizetéssel rendelkező felhasználókat a változás érdemben nem érinti. Tehát változatlan feltételekkel vehetik igénybe a szolgáltatásokat. Változtatásra csak akkor kerül sor, ha mi magunk kérvényezzük, de új márkanév alatt futnak a dolgok. Ez ugyanúgy igaz a DIGI, a Vodafone, és persze a mindigTV esetében.
Utóbbihoz tegyük hozzá, a mindigTV Prémium márkanév megszűnése miatt hivatalosan a One Földfelszíni TV néven érhetők el a szolgáltatások. Ha pedig már elérhetőség, a szóban forgó cégek korábbi webcímei megszűntek, ezek már mind a One oldalára irányítanak át. Ugyancsak nem működik már a My Vodafone applikáció, ami a frissítés után a One neve alatt fut tovább.
Megszűnt a Vodafone TV applikáció is, illetőleg a DIGIOnline. Ezekkel mobilon is tudtunk tévézni, helyüket a OneTV app vette át. A DIGIOnline esetében már napok óta mindenkinek jelezték egy üzenetben, hogy a regisztrációk is törlődni fognak, a Vodafone TV belépéshez szükséges adatai viszont a OneTV esetében működnek a tapasztalataink alapján.
A számlázás és a befizetések esetén is vannak fontos változások: a korábbi Vodafone-ügyfelek januártól a One Magyarország Zrt.-től kapja a számlákat. Aki viszont a DIGI ügyfele volt annak egy ideig még biztosan a DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft. lesz a számla kiállítója. Befizetéshez a One appjában, weboldalán, üzleteikben, és a Lapker-hálózat üzleteiben lesz lehetőség, továbbá utalással és csoportos beszedéssel. Itt lényeges, hogy nem változnak a számlaszámok, de kedvezményezettként a One Magyarországot kell megadni.