Merész húzásra készül a népszerű videómegosztó oldal, amely igyekszik az egyik legfelkapottabb kategóriát a lehető legjobban kihasználni. Rengeteg étel témájú tartalmat töltenek fel a felhasználók, ezek közül pedig jó néhányat igyekeznek elérhetővé tenni számukra.
A közösségi alkalmazás egy új szolgáltatás elindítására készül, amely a vírusként terjedő ételvideókat elérhetővé teszi az embereknek, így azokat már meg is rendelhetjük. A TechCrunch hírei szerint a Virtual Dining Concepts-szel és a Grubhubbal együttműködve jövőre "TikTok Kitchen" márkaneven indítják el első körben 300 helyszínen.
A tervek szerint jövő év végéig több mint 1000 éttermet nyitnak meg, ami pedig az étlapot illeti, olyanok szerepelnek majd rajta, mint például a smash burger, a kukoricás borda vagy a tésztachips. A TechCrunch megkereste a céget ezzel kapcsolatban, akik elárultak néhány részletet a terveikről.
„A TikTok Kitchen eladásából származó bevételt egyrészt a menüpontot inspiráló alkotók támogatására, másrészt pedig más alkotók bátorítására és segítésére használjuk fel, hogy kifejezzék magukat a platformon, összhangban az oldal küldetésével, hogy inspiráljuk a kreativitást és örömet szerezzünk a felhasználóknak.”
Bár ételekről van szó, ennek ellenére a jövőben nem terveznek éttermeket indítani, sokkal fontosabb most számukra egy olyan kampány elindítása, amelynek célja, hogy a TikTok ételeket juttasson el a rajongókhoz.