2022.06.18.TomiSpark

1,5 milliárd felhasználó felett a YouTube Shorts

Eddig kifejezetten sikeresnek mondható a népszerű videómegosztó fiatal szolgáltatása, mely a TikTokot próbálja meg lenyomni. A rövid felvételekre szakosodott platform ugyan sok kritikát kapott eleinte, de a számokat látva eddig úgy tűnik, a YouTube jól döntött a bevezetésével.

Lassan két éve annak, hogy a YouTube bejelentette a Shorts érkezését, amivel egyértelműen a TikTok babérjaira törekedtek. Ezek után a vállalatot sokan támadták azzal, hogy a riválist másolja, pedig valójában csak egy jól megfigyelhető trendet követtek, hiszen a rövid, néha csak pár másodperces videókra évről-évre egyre nagyobb kereslet van.

Ez már megfigyelhető volt a Twitteren népszerűvé váló, majd aztán hamar eltűnő Vine, vagy éppen a Coub esetében is. A legjobban persze a TikTok csinálta, amihez elég csak a nézettséget, vagy a felhasználók számát megtekinteni, de utóbbira most már a YouTube is büszke lehet.

Pontosan ezért a napokban egy közleményben jelezték mindenki felé, hogy hatalmas előrelépés történt, a Shorts ugyanis átlépte a 1,5 milliárd aktív felhasználót. Mindez azért is nagy szó, mert a fő platformot, a normál videók esetében több, mint 2 milliárd ember használja napi szinten.

Fotók: YouTube

A cégnél úgy gondolják, hogy ez egy igazán jelentős siker, hiszen így versenyben vannak a konkurenciával, igaz ebben a bevételszerzési lehetőségeknek is lehet némi köze. A YouTube videók gyártásából sokan képesek megélni mai napig, ez pedig akár a Shorts esetében is így lehet a közeljövőben, mivel egy 100 millió dolláros alappal nyitottak kezdetben, amiből a legjobb tartalomgyártók akár 10 ezer dollárt is kivehetnek, ráadásul egyre több hirdetést optimalizálnak ezekre a videókra.

Megosztás
Beszéjünk róla!
Array
Ahhoz, hogy kommentelni tudj be kell jelentkezned Facebookon!

Bejegyzések, amelyek érdeklehetnek.

crosschevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram